söndag 1 november 2009

The bottom is nådd

Igår berättade jag om gårdagens kameraproblem. Som tur var lyckades jag få igång den igen före matchen. Matchen ja, MoDo hade ju chansen att rycka ifrån Timrå i botten. Men med en sekund kvar avgjorde Jari Tolsa matchen för Linköping.
Roligt var att Håkan Nordström följde med MoDo för att fota matchen så jag fick lite sällskap.
Min känsla för bilderna började på samma vis som igår, men efter halva andra perioden fick jag tillbaka glädjen och jag fick till bilder som jag kände mig nöjd med.

LHC gör entré

Jari Tolsa jublar efter att avgjort matchen med en sekund kvar

Erik Andersson jublar efter 2-1 och sitt första mål i LHC-tröjan

Niklas Svedberg storspelade

Usch MoDO

Daniel Sondell tidigare Löven och SAIK

Josh Green trycker in 3-2

2 kommentarer:

Sara sa...

Kul för lill-Erik.... Att göra mål alltså.

Unknown sa...

Härliga bilder Erik. Lägger din Blogg under bevakning. // Claes