fredag 16 september 2011

Sista kvällen med gänget

Har just kommit hem från en av Linköpings pubar där jag har blivit avtackad av nära och fina vänner! I kväll var det sista gången jag stämplade ut från Cloetta Center (något gästspel blir det säkert). Det var lite känslosamt och tråkigt. Eftersom jag har hållit på med ishockey i hela mitt liv så har det varit fruktansvärt roligt att få jobba med Linköpings HC så extremt nära som jag har gjort. Men var sak har sin tid och nu är det dags för mig att ta mig an nya äventyr.
Jag flyttar upp till Umeå på måndag och där kommer jag ha bara mig själv som chef, hoppas jag är snäll mot själv :) Givetvis kommer det vara skönt att få vara nära familjen och övriga nära och kära. Men framför allt en kommer jag vara extra glad att få vara nära!
Så till alla sköna människor inom Linköpings HC, tack för allt!

Måste även passa på att skryta över Jimmy Lönn på LHC Ord & Bild och mitt samarbete. Jäklar vad snyggt matchprogrammet blev!

Matchen då, jo Linköping vann efter straffar med 3 - 2.







Sista matchen i ära hade jag monterat in en netcam efter fått tillstånd av Hockeyligan. De två första perioderna blev det inte mycket i bildväg. I sista perioden när det började hetta till framför mål valde en Brynäsback att göra så här.

Så resten av bilderna såg det ut som jag plåtade genom filmjölk.



2 kommentarer:

Sebastian sa...

Var köper man en netcam? Är väldigt sugen på remote foto. :)

Erik Åström sa...

Hej Sebastian! Jag har byggt min själv.