fredag 7 maj 2010

Veckan som gick

Har blivit väldigt mycket mer i jobben i veckan än vad som var tänkt, skoj men slitsamt. Nästa vecka tar vi nya tag för kvällspass veckan lång.

Här kommer lite bilder från veckan som har gått.

Joakim Åström, sångare i April Divine

Patrik Norqvist visar barn lite kul fysik

IFK Holmsund gör comeback inom fotbollen

Konstutsällning på bildmuseet i Umeå

Gågatan i Umeå

Vårtecken i Umeå, löptävlingen broarna runt har startat.

Thåström från Made-festivalen

Flyktingar från Somalia saknar sina anhöriga.

7 kommentarer:

Mamma sa...

Stor variation på jobben!! KUL!!

Petra sa...

Vad mycket spännande du varit med om! Du har verkligen lärt dig att experimentera med ljuset och utnyttja det på rätt sätt! VF måste vara till sig av glädje som ska få njuta av dina tjänser i 4 månader!! Kramar från Linköping

Olsin sa...

Inte för att vara petig, men Patrik heter Norqvist. ;-)

Erik Åström sa...

Olsin. Ursäkta och fixat. Även solen har sina fläckar! :)

Johanna sa...

Eftersom min mobil inte är registrerad på mig så har jag fått sms tänkta till sångaren överst i ditt inlägg. Eller - jag fick beröm för min nya skiva - jag misstänker att det ej var tänkt till mig ;-)

Erik Åström sa...

Hehe det var roligt Johanna. Tackade du för berömmet?

Johanna sa...

Ja, det gjorde jag, men sedan påpekade jag att det nog inte var mig han sökte :-)