måndag 25 januari 2010

Foppa och Mackan

MoDo drog fulla hus ikväll mot Linköping. Mycket därför att de båda forna NHL-stjärnorna Peter Forsberg och Markus Näslund var med. Men de som betalade för att få se dessa spelare lira måste ha varit grymt besvikna. De var spelmässigt osynliga matchen igenom. Men Foppa var ruskigt arg hela matchen. Första bråket kom efter ca en minut då Jämtin crosscheckade honom över revbenen när Foppa låg på isen.
Men MoDo vann mycket välförtjänt och framburna av Dan Hinote. Jäklar vilken match han gjorde och vilken grym mustasch han har!
Det höll på att sluta i fiasko för mig. När jag packade upp grejorna så upptäcker jag att jag har glömt minneskorten. Tur jag bor nära hallen!
Körde blixtarna även idag och nu börjar jag få lite kläm på detta.
Innan matchen åt jag middag med sportchefen på VF, som var på besök här nere. Vi la upp lite planer för ett utav mina projekt. Spännande!

Dan Hinotes mycket vackra mustasch







3 kommentarer:

Far sa...

Som vanligt fina bilder. Hoppas att du får genomföra ditt projektet åt VF.

André sa...

nu är vi på G! Forza Modo!

Jocke sa...

Glömde du minneskorten igen!!! :-)