lördag 31 oktober 2009

Gråt och tandagnissel

Innan kvällens match mellan Linköping och Umeå IK så var jag ganska så taggad och hade lite bildidéer klara i huvudet. Vad händer, min kamera som jag hade tänkt ställa bakom målet och fjärrstyra, dör helt. Irriterad över kameran fortsätter jag matchen och tycker bilderna bara blir skit. Inte roligt när man känner så.
Så det kanske var min dåliga dag som smittade av sig på spelarna i UIK, för de var fruktansvärt dåliga. Nu ska det till mycket innan Linköping missar guldet.
För övrigt önskar jag att Sverige kunde vara lite varmare så man slipper sitta med långkalsonger och halvt frysa ihjäl.
Nä nu får man ta nya tag inför morgondagens match mellan LHC-MoDo, synd bara att jag bara har en kamera.





Fler bilder kan ni ser här

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det mesta verkar strula för bröderna Åström denna helg,överbokade flyg, nyckelbensbrott samt kameraproblem.
Pappa.

Jocke sa...

Jag skulle ha valt kameraproblem istället för nyckelbensbrott ;-)

Kent sa...

Åven jag.
Pappa.

Kent sa...

Ursäkta stavfelet.