tisdag 13 oktober 2009

Cupfinal

Kvällens cupfinal blev ju inte den segerdans som Umeå IK hade hoppats på. Efter allmänt dåligt spel slutade matchen med vinst med 2-0 för Linköping.
Det märktes att det var ett tag sedan man fotade fotboll. Men jag anser att fotboll ska spelas på sommaren inte när det är svinkallt.
Tur man man börjar lite äldre (läs förståndig). Jag hade premiär för långkalsonger, mössa och vantar. Men det var sjukt kallt ändå.
Ljuset på Folkungavallen är inte det bästa så jag önskar jag hade en kamera med bättre ISO egenskaper.
Sedan undrar jag hur dagens snorungar tänker. Det var några killar i 15års åldern som stod Linköpingsklackan och skämde ut sig. De stod och svor mycket olämpliga saker åt Elaine som lätt skulle kunna leda till polisanmälan om det var på stan.
Killar skäms!!





Inga kommentarer: