fredag 25 mars 2011

Väntan

Sitter på T-centralen i Stockholm och försöker få tiden att gå. Har varit här över dagen för att fota Mikael Lustig under fotbollslandslagets samling här i Stockholm. Visar bilderna från det efter det har gått i tidningen.
Givetvis missade jag tåget som gick strax efter 18 så nu blir jag sittande här tills 21:44 (om SJ är i tid.) I tron att jag skulle få se lite kvalseriehockey på O´lerays restaurangen som ligger i centralen, gick jag dit och tog en bit mat. Men direkt efter jag hade ätit upp gick jag därifrån. Inte så intressant att se hockey när man bara får se bilden på TV:n och som ljud har man obskyr discomusik på högsta volym, från någon flashig DJ. Trodde O´learys var en sportbar, men tydligen hade jag fel...

Istället för bilder på Lustig bjuder jag på en bilder från profilplåtandet av Linköpings FC.



Inga kommentarer: