söndag 14 november 2010

Inte riktigt som man tänkt

Min tanke var att försöka vara ledig. Det gick inte riktigt som man hade tänkt sig. I fredags ringde nyhetschefen på VF och ville att jag skulle göra ett bildreportage om en grupp som genomförde GSU (Grundläggande soldat utbildning) och deras slutövning i I20-skogen. Det flesta av soldaterna drömmer om att göra utlandstjänstgörning och då helst i Afghanistan. Detta resulterade i ett uppslag i tidningen och bilder på ettan. Kastade även ihop ett bildspel.



Måste även skryta om Vännäs Hockey Club och deras kampsång från 1983. Jag lyckades föra över bandet till mp3-format i helgen. La även upp ett klipp på Tuben så eftervärlden kan ta del av världens bästa låt :) Lyssna och njut!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken underbar låt!! Jag kan inte sluta skratta. Skicka filen till mig på min mejl är du jättego. Klockren pepplåt till nästa gång du kommer upp hit :) Å tack för senast! / Lina