tisdag 16 november 2010

Flytt

Är tillbaka från norr, men det blev inte så mycket ledighet som jag hade hoppats på. Hade en lägenhet att tömma och sedan som jag skrev tidigare blev jag inkallad av VF, så kan gå när man svarar i telefon. Sedan var det ju alla vänner som man skulle hinna träffa. Tyvärr hann jag inte med alla.
Är mitt uppe i att försöka få ordning på min nya lägenheten som äntligen är färdigrenoverad. Börjar bli lite små less på att packa i och ur flyttkartonger. Denna vecka har jag hand om en PRAO-elev som går nian. Inte så lätt att hålla henne sysselsatt hela tiden, men jag gör mitt bästa. Synd att på hela veckan så är det bara a-laget i hela föreningen som spelar match, och bara en.
I dag blev jag och Biffen klar med vår lilla musikintervju med Sebbe, ni kan se den här.


Hann i alla fall med att träffa Lina och Tosse. Bilden är ifrån när vi var i Stockholm på SM-finalen i innebandy

1 kommentar:

Mamma sa...

Tur att du fick sådan bra städ- och flytthjälp av pappa annars hade du nog inte hunnit träffa några vänner alls:-)