söndag 10 oktober 2010

Korgboll

Var igår på basket i nya fina Stadium Arena i Norrköping. Men jag fick två stycken nya fiender på plats. Varje byte, time-out och varje gång anfallstiden var slut höll trumhinnorna på att falla ut. Allt på grund av dessa jäkla horn.


Det märkdes att det var länge sedan jag fotade basket. Timingen fanns inte där och jag hade svårt att hitta vinklar som jag var nöjd med.
Lilla Umeå Comets höll på att chocka regerande mästarinnorna 08 Stockholm. De ledde med 19 poäng som mest men 08 avgjorde med 1,6 sekunder kvar av matchen. Surt sa räven.




Samma bild, men från en annan vinkel



2 kommentarer:

FotoMix-bloggen sa...

Fina bilder Erik.
Varför inte en remotekamera bakom korgen nästa gång kanske?
/Daniel

Erik Åström sa...

Tack så mycket Daniel.
Jo jag har försökt få göra det. Men hallchefen i Stadium Arena förbjuder det. Eller som han säger. "Ingen jävel ska beträda golvet innan match" Trevlig kille!