söndag 13 november 2011

LA V

I går var det match mellan Anaheim Ducks och Vancouver Canucks som vi såg från läktarplats. Teemu Selänne gav oss special guest pass så vi fick en pratstund med honom efter matchen. Vilken skön snubbe!




FOTO: Karl Kernell

I torsdag i Staples Center blev jag lite förvånad när Matthew Perry stod precis bakom mig. Så jag var tvungen att leka paparazzi och ta en bild på honom. Nu är det lugnt med matcher i ett par dagar så vi drar till Las Vegas. Får se om jag kommer helskinnad tillbaka eller om maffian tar mig :)

2 kommentarer:

Hanna sa...

va sliten han såg ut vår allas lilla Mr Bing.. ;)ha så kul i vegas o hälsa alla Elvisar ;)

Stefan sa...

Blir så avundsjuk att jag inte kan hålla mig från att påpeka... Det verkar som att du inte fått montera bur-kameran!