torsdag 4 augusti 2011

Tvillingarna Sedin

I går var jag i Ö-vik för att träffa tvillingarna Henrik och Daniel Sedin eftersom Icebreakers ska möta Björklöven den 10/8. Det som i början lät som en exlusiv intervju slutade med att hela Umeås och Örnsköldsviks journalistkår var på plats. Så bilderna fick man ta i gymmet medan man trängdes med sju andra fotografer och i bakgrunden stod en hel flock skrivande journalister. När de gick ut får en intervju med SR såg jag en öppning att få en bild som man skulle vara ensam med. Så när de var klara frågade jag om jag fick ta en snabb bild. Efterdom de var väldigt stressade att få komma hem blev det en verkligen snabb bild, tror det hela tog 30 sek. Så slutresultatet blev inte det bästa.


Personligen tycker jag det var lätt att se skillnad på tvillingarna, här Henrik Sedin.
Daniel Sedin.

Detta åstadkom jag på 30 sek när jag fick dem för mig själv.

Inga kommentarer: