lördag 28 augusti 2010

European Trophy

I går spelades det European Trophy mellan LHC och IFK Helsingfors i Motala. Kan ju säga att det var rätt stor skillnad på tempot i matchen än vad jag har sätt under de matcher jag har bevakat Löven. Skoj!
Körde med netcam under matchen, men eftersom mitt kamerahus som jag brukar ha, har kraschat så körde jag med en gammal 1D mark II. Den har ju inte den bästa batterikapaciteten så jag fick bara bilder från första perioden.







Såhär ser jag ut när kollar så allt fungerar

9 kommentarer:

Jocke sa...

Satan vad skäggig du är

Mamma sa...

Ja så olik dej du är! Riktigt snyggt tycker jag att det ser ut!

FotoMix-bloggen sa...

Synd bara att man inte får använda dessa netcams i Elitserien och HA.

Far sa...

Coolt.

Erik Åström sa...

Ja Daniel det är riktigt riktigt tråkigt! Fattar inte hur de tänker.

Jocke sa...

Det finns alltså ett uttryckligt förbud mot netcams? Någon motivering till det beslutet?

Maria sa...

Satan vad snygg du är! Du passar i skägg!

Erik Åström sa...

Oj! Tack Maria

Mus Ras sa...

Ful keps!