lördag 10 december 2011

Semifinal och en hängbuk

Sverige spelar VM-final i morgon efter ha vunnit mot Schweiz. Sverige fullkomligt lekte matchen igenom och vann med hela 11-2. 11-2 i en VM-semifinal!?
Maken till blandljus har jag aldrig varit med om. Skulle gissa att de har satt in extrabelysningen (dock bara på en sida) i hallen just för VM, som är så långt ifrån man kan komma i samma färgtemperatur som den ordinarie belysningen. Men men det ska ju vara lite utmaning.
Efter att första perioden ledde Sverige med 6-1 och jag hade säkrat upp spelbilder och jubelbilder bestämde jag mig för att gå loss med min Lensbaby för att bryta lite mönster. Blev helt ok tycker jag.







Höll på att glömma hängbuken! Den satt fint på en fotograf. Fast jag ska inte kasta sten i glashus. Efter alla julbord som ska avverkas lär jag ha en rejäl själv snart!

Inga kommentarer: