söndag 4 oktober 2009

Dåliga människa

Idag var jag i svenskbaskets nya skrytbygge, Stadium Arena i Norrköping. För att bevaka damligans tipp-off. Jag och Petra var på plats ca 1 1/2 timma före matchstart för min tanke var att montera en remote-kamera i korgen. Men mina planer gick i stöpen. Det verkar som att ju finare anläggning man har ju dummare hallchef har man. När jag försiktigt fråga honom om det gick bra att montera kameran fick jag till svar.
- Det går absolut inte, det är en halvtimma kvar till öppningscermonin och då får man absolut inte beträda planen.
Han förstörde min dag och kommer för evigt vara etta på min "kork-lista"
En annan fråga jag ställer mig är. Varför måste en signal på ca 130 decibel ljuda så fort ett lag ska göra ett byte i basket?
Usch vad negativ jag låter nu. Över till bilderna.




2 kommentarer:

Jocke sa...

Kom igen nu! Var lite positiv!

Erik Åström sa...

kom igen nu